Beter hang en sluitwerk gemonteerd op campers

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6768
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn



Bericht door janschrik »

klaas schreef: ik ben het helamaal met je eens maar ik KLAAS ben niet begonnen met scherpe aanvallen op de man dit kan je rustig nalezen op deze site maar als er herhaaldelijk op de man word gespeeld dan mag ik toch we IETS terug zeggen hoop ik.
p s we moeten denk op dit forum met duidelijke stellingen komen en natuurlijk iedereen repecteren.
Ik voelde me anders wel aangesproken door de opmerkingen van Dick, vandaar mijn reaktie.

Nou moet je niet in de slachtofferrol duiken Klaas. Je komt met een uitgesproken stelling en dan mag je wel verwachten dat er kommentaar op die stelling komt net zo goed dat degene die kommentaar heeft een reaktie kan verwachten. Het probleem met dit soort fora is dat je geen face to face kontakt hebt en dat daardoor scherpe kantjes nog scherper zijn, daar moet je mee leren leven.
BTW respekt moet je verdienen en heb je niet zo één, twee, drie. :wink: :wink:
Knaus TI Sport 650 2007
Gast



Bericht door Gast »

janschrik schreef:Het probleem met dit soort fora is dat je geen face to face kontakt hebt en dat daardoor scherpe kantjes nog scherper zijn, daar moet je mee leren leven.
BTW respekt moet je verdienen en heb je niet zo één, twee, drie. :wink: :wink:
Beste allemaal,
Ik ben blij dat mijn opmerking in ieder geval gelezen is. En natuurlijk mag je discussies best op het scherp van de snede uitvechten, maar dat kan ook met respect naar elkaar toe en dat miste ik op het laatst. En wat mijn portefeuille betreft: die is hardstikke leeg nu de auto bijna klaar is. Ik heb alleen geen zin om (in mijn ogen) bijna vuilbekkerij te lezen, maar hoop van een forum altijd iets op te steken, dus lees je het toch. Het enige wat ik gevraagd heb is respect voor elkaar en op een volwassen manier discussiëren.
Met vriendelijke groet,
Dick
campercontact
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 13:53
Locatie: zeewolde
Contacteer:



Bericht door campercontact »

Met vriendelijke groet,
Dick[/quote]
Sorry, nog geen gast... heb nog steeds geen automatische "inlog", terwijl hij wel aan staat. Heb het Aloys als gemaild. Ik denk dat er daarom toch wat meer onbedoelde "gasten" zijn.
Dick
camperplaatsen interactief op http://www.campercontact.nl
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6768
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn



Bericht door janschrik »

Dick schreef: Ik heb alleen geen zin om (in mijn ogen) bijna vuilbekkerij te lezen, maar hoop van een forum altijd iets op te steken, dus lees je het toch. Het enige wat ik gevraagd heb is respect voor elkaar en op een volwassen manier discussiëren.
Beste Dick,
Het grote probleem in deze is dat je met allerhande begrippen werkt die nogal individueel zijn. je zegt het zelf al met
in mijn ogen
.
Er zijn nogal wat schampschoten afgevuurd maar ja, dat wijt ik ook aan onervarenheid met het medium. In een normaal gesprek let je op lichaamstaal, heb je oogkontakt enz. terwijl je hier het alleen maar van de tekst moet hebben, gevoeligheden moet je een beetje achterwege laten en als je denkt :"hoe bedoelt ie dat nu? " dan kun je er altijd nog een persoonlijk mailtje aan wijden, dat lost dit soort prikkels ook beter op.
Grtz
Jan
Knaus TI Sport 650 2007
Gast



Bericht door Gast »

janschrik schreef:
Dick schreef: Ik heb alleen geen zin om (in mijn ogen) bijna vuilbekkerij te lezen, maar hoop van een forum altijd iets op te steken, dus lees je het toch. Het enige wat ik gevraagd heb is respect voor elkaar en op een volwassen manier discussiëren.
Beste Dick,
Het grote probleem in deze is dat je met allerhande begrippen werkt die nogal individueel zijn. je zegt het zelf al met
in mijn ogen
.
Er zijn nogal wat schampschoten afgevuurd maar ja, dat wijt ik ook aan onervarenheid met het medium. In een normaal gesprek let je op lichaamstaal, heb je oogkontakt enz. terwijl je hier het alleen maar van de tekst moet hebben, gevoeligheden moet je een beetje achterwege laten en als je denkt :"hoe bedoelt ie dat nu? " dan kun je er altijd nog een persoonlijk mailtje aan wijden, dat lost dit soort prikkels ook beter op.
Grtz
Jan
Ok Jan,
even goeie vrienden!
Dick
Ed..
Berichten: 249
Lid geworden op: za 03 jan 2004, 17:20
Contacteer:



Bericht door Ed.. »

Kunnen we het weer over sloten gaan hebben.
Bedankt
Ed
gijsenbep
Berichten: 2608
Lid geworden op: za 24 jan 2004, 13:09
Locatie: genemuiden
Contacteer:

beter beveiliging campers



Bericht door gijsenbep »

goedenavond allemaal voor mij heeft klaas groot gelijk ook in het beroep wat ik vroeger uit oefende werd geluisterd naar een chauffeur wat die voor op en aanmerkingen op een truck had daar konden zij hun voordeel mee doen en ook als gebruiker van een camper zou een fabrikant meer moeten luisteren naar zijn clientele kan hij zijn voordeel mee doen en in de massa hoeft dit niet zoveel te kosten kijk maar naar de campers van chamail die weet ook goede sloten te gebruiken ook onze mirage heeft op de camperdeur goede sloten en elkaar uitmaken voor rotte vis op dit forum we zijn geen 14 of 15 meer doei groetjes gijs en bep uut gaelemuun :lol: :lol: :lol:
groetjes gijs en bep uit de parel van n.w overijssel {en gijs kletst graag}
https://www.flickr.com/photos/gijsenbep/
Umberto

Beter hang en sluitwerk.



Bericht door Umberto »

Hallo allemaal;

wat betreft het onderwerp"Hang en sluitwerk".

Ik heb er het volgende op gevonden, er zijn voor op de voordeuren van woonhuizen, veiligheidssloten te koop met een ketting en een zeer degelijk slot en sleutel.
Deze ketting heb ik op het kozijn, van de voordeur van de camper gezet, met degelijke zelftappers.
Het slot ( met sleutel )heb ik op het portier aan de bestuurderskant gemonteerd, je moet er wel voor zorgen dat je het slot van de buitenkant kunt openen.
Als je de deur met de deursleutel opent, en je wil instappen blijft de deur echter hangen aan het veiligheidsslot, dit kun je dan DMV. de sleutel openen, laat hiervoor een kiertje zodat je met je hand net naar binnen kunt om het slot te openen, de ketting valt dan zo uit het slot.
Wij hebben met twee volwassenen aan de deur getrokken, maar kregen deze niet open.
Op de deur aan de bijrijderskant en de deur achter in de camper heb ik sloten gezet die alleen van de binnenkant geopend kunnen worden.
Dit zijn sloten die veel gebruikt worden op schuur en tuinpoortjes.
Ook deze deuren zijn niet (wat heet niet) of zeer moeilijk te openen.
Je kunt namelijk geen ruk aan de deuren geven (er is namelijk geen zogenaamd ''schrik effect'' te berijken, denk maar aan een schroef of bout die niet los wil, geef je er een klap op dan gaat hij wel los, probeer je het met de normale middelen dan lukt het meestal niet.

Het extra effect van de ketting is ook nog, dat er bij het trekken aan de deur veel lawaai wordt gemaakt.

Van het voorgaande zal ik morgen enkele foto's maken en deze plaatsen op deze pagina.
Groetjes Umberto.
gast



Bericht door gast »

Anonymous schreef:
janschrik schreef:Het probleem met dit soort fora is dat je geen face to face kontakt hebt en dat daardoor scherpe kantjes nog scherper zijn, daar moet je mee leren leven.
BTW respekt moet je verdienen en heb je niet zo één, twee, drie. :wink: :wink:
Beste allemaal,
Ik ben blij dat mijn opmerking in ieder geval gelezen is. En natuurlijk mag je discussies best op het scherp van de snede uitvechten, maar dat kan ook met respect naar elkaar toe en dat miste ik op het laatst. En wat mijn portefeuille betreft: die is hardstikke leeg nu de auto bijna klaar is. Ik heb alleen geen zin om (in mijn ogen) bijna vuilbekkerij te lezen, maar hoop van een forum altijd iets op te steken, dus lees je het toch. Het enige wat ik gevraagd heb is respect voor elkaar en op een volwassen manier discussiëren.
Met vriendelijke groet,.
Dick
Paul-S
Berichten: 276
Lid geworden op: za 14 jun 2003, 23:13



Bericht door Paul-S »

Ik zou nu eens willen weten wat moet ik nu op mijn FIAT deuren ( bj 2003) maken/kopen om het indringers wat moeilijker te maken.
Ik heb al een spanband maar ik wil iets doen aan de sloten.
En tevens waar kan ik het kopen
Alvast bedankt Paul

* Frodo iets dit mischien een onderwerp voor het campertreffen 2004?????
ronyd
Berichten: 91
Lid geworden op: do 15 jan 2004, 18:33
Locatie: Brasschaat (België)

beter hang en sluitwerk op campers



Bericht door ronyd »

Dag lieve mensen,

Als jullie zo blijven schreeuwen naar elkaar, is de kans klein dat de dieven nog gaan Durven inbreken.
Van een alarminstallatie gesproken .......

Vriendelijke groetjes
Chris en Rony
oskaar
Berichten: 27
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 22:38
Locatie: EKEREN (Antwerpen)
Contacteer:



Bericht door oskaar »

Vriendelijke groeten,
Oskaar

Mijn Blog
jaak
Berichten: 15
Lid geworden op: do 20 nov 2003, 11:12
Locatie: Oostende - België
Contacteer:



Bericht door jaak »

ik heb HEOsafe sloten op de cabinedeuren zitten
Joost
Berichten: 419
Lid geworden op: di 16 dec 2003, 20:18



Bericht door Joost »

Ga eens kijken bij een van de hobbyboeren... Praxis en Gamma en vraag eens naar een penneslot..... en een slot met een kettinkje.... is goedkoop en zeeer efficient.. en niet vergeten natuurlijk om je inbraak alarm OOOOOOK 'savonds aan te zetten. Dat ding is er niet alleen maar om te gebruiken als je boodschappen gaat doen... Veel mensen vergeten dat.... en .... een klein maar oh zo charmant nonkbalknuppeltje achter de deur... doet ook wonderen voor de slaap.. Verpak het in Kerst/Sinterklaas'/kado verpakking en je mag hem ook nog legaal meenemen en hebben... maar dat laatste heb je niet van mij...


Have fun, maak veel plezier en laat je niet gek maken in je mooie camper....die dingn zijn er voor de fun, daar heb je veel voor betaald en je hebt het verdiend... verdomme..


Joost
Plaats reactie